![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
|||
|
|||
![]() |
Portál provozuje: |
Gastronomie, potravinyKomunikace v managementu hotelnictví![]() Předložená publikace je jednoznačně nejucelenější prací zabývající se problematikou komunikace v oboru hotelnictví. Dává velmi srozumitelný návod, jak teorii využit v praxi. Věřím, že bude velkým přínosem jak pro studenty a akademické pracovníky, tak pro manažery hotelů a pensionů v jejich každodenní praxi. Ilja Šedivý předseda představenstva Regata Čechy, a. s. předseda Správní rady Vysoké školy hotelové v Praze 8, spol. s r. o. Komunikace dokáže přesvědčit o pravdě, pomáhá šířit nepravdy, posiluje nebo tlumí emoce a formuje postoje. Stala se důležitým marketingovým nástrojem. Souvislost mezi komunikací a změnou životního stylu můžeme pozorovat v celém sektoru HORECA. Kapitoly obsahují řadu nových myšlenek anebo známé skutečnosti představují v novém pohledu. Součástí této části jsou i fenomény posledních let jako je mobbing a bossing. Pro manažery může být přínosem závěrečná kapitola zabývající se komunikací v mezinárodním prostředí, především s hosty z evropské unie a vybranými světovými národy navštěvující Českou republiku. doc. Ing. Marie Dohnalová, CSc. Univerzita Karlova, Fakulta humanitních studií Katalogové číslo: 9788075986665 Cena: 200,00 Kč včetně 10% DPH |
DoporučujemePříprava na přijímací zkoušky Internetové kurzy, které Vás připraví na přijímací zkoušky na vysoké i střední školy.
Půjčovny lešení
Největší síť půjčoven lešení v ČR za nejnižší ceny Novinky na váš e-mailChcete být pravidelně informováni o nových titulech odborné literatury? Zajímají Vás jen konkrétní oblasti? Přihlaste se k bezplatnému odběru našeho zpravodaje. Získáte kompletní přehled o novinkách v nabídce všech nakladatelství v ČR. Máte zájem o spolupráci?Portál centrumvzdelavani.cz je otevřeným projektem pro zprostředkování vzdělávacích akcí ze všech oborů z celé ČR. Pokud chcete, aby na tomto portálu byly prezentovány i vzdělávací akce z vaší nabídky, kontaktujte nás prosím na adrese info@i-servis.cz, nebo telefonicky na čísle 776 661 580. Novinky v obsahuJak připravovat reklamu 10.4.2007 Jak si otevřít dveře ke klientovi? 22.2.2007 Intuitivní marketing 16.1.2007 NejčtenějšíTELEMARKETING nejefektivnější komunikační nástroj s klientem 9.3.2007, přečteno 27243 x Brožura Jak vyplnit přihlášku na VŠ – zdarma 20.1.2008, přečteno 18739 x Chcete si zlepšit svoji paměť? 27.8.2006, přečteno 17919 x Jak v každé fázi obchodního jednání zaujmout zákazníka? 9.1.2007, přečteno 15066 x Novinky na váš e-mail 30.5.2004, přečteno 14716 x Chystáte se na přijímací zkoušky na VŠ? Uvažujete o přípravném kurzu? 17.12.2006, přečteno 12998 x Jak si otevřít dveře ke klientovi? 22.2.2007, přečteno 12595 x Intuitivní marketing 16.1.2007, přečteno 12021 x Svět informatiky kolem nás 7.12.2006, přečteno 11535 x Jak připravovat reklamu 10.4.2007, přečteno 11494 x |
![]() |