![]() |
![]() |
![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
|||
|
|||
![]() |
Portál provozuje: |
Ekonomie, managementVzpoura proti globalizaci – Proč lidé revoltují proti dnešnímu světu![]() Globalizace vytrhla stamiliony lidí z chudoby, přispěla k rozšíření vzdělanosti i zdravotní péče a pomohla snížit počet konfliktů mezi státy na historické minimum. To vše jsou skvělé zprávy. Proč se tedy proti ní lidé bouří? Protože zároveň vede k vykořisťování, poškozuje komunity, ničí ekosystémy a usnadnila také rozšíření pandemie. Lidé po celém světě cítí ohrožení svého způsobu života, identity i kultury a ztrácejí důvěru v instituce. Většina z nás má obavy z budoucnosti. Z toho těží populističtí politici, šarlatáni brojící proti vědě, nacionalisté, náboženští fundamentalisté, tvůrci falešných zpráv na sociálních sítích, totalitní ideologové nebo vyznavači konspiračních teorií. Poválečný věk zodpovědnosti provázený stabilitou a příslibem prosperity skončil. Co nás tedy čeká? Přední izraelský novinář Nadav Ejal popisuje protiglobalizační vzpouru na příbězích konkrétních lidí. Hovoří s anarchisty, neonacisty, ochránci přírody, uprchlíky, zoufalými horníky bez práce či politikem z potápějících se Malediv. Pátrá po kořenech i důsledcích, analyzuje, nesoudí. Dochází k závěru, že máme jedinečnou šanci využít energii revolty pro potřebné reformy. Vzpoura proti globalizaci není jen hrozbou, ale i velkou příležitostí. Můžeme vytvořit spravedlivější a udržitelnější svět. Teď je to na nás. Díky knize si mimo jiné uvědomíte, že: K zarytým stoupencům populistů a krajní levice či pravice nepatří především chudí lidé, nýbrž střední třída ztrácející své jistoty. Pokud je cena dovezených výrobků nižší, protože v místě výroby neplatí tak přísné zákony omezující znečištění, pak zákazníci šetří na úkor tamních lidských životů. Islámský fundamentalismus se navenek tváří jako ochránce tradic, je však moderním fenoménem využívajícím nejnovější technologie. Dopadům klimatické krize čelí už desetiletí chudé národy, které k ní přispěly nejméně. Neexistuje žádný ověřený model pro zachování moderní společnosti za podmínek rapidního stárnutí populace. O autorovi Nadav Ejal (* 1979) je přední izraelský novinář a nositel Sokolovovy ceny, izraelské obdoby Pulitzerovy ceny. Působí jako hlavní mezinárodní korespondent televizní stanice Rešet a jako komentátor pro Jediot Achronot, nejpopulárnější izraelské noviny. Vystudoval Právnickou fakultu Hebrejské univerzity v Jeruzalémě a získal magisterský titul v oboru globální politiky na London School of Economics. Pro české vydání této knihy napsal předmluvu zohledňující současné dění. Katalogové číslo: 9788075551191 Cena: 449,00 Kč včetně 10% DPH |
DoporučujemePříprava na přijímací zkoušky Internetové kurzy, které Vás připraví na přijímací zkoušky na vysoké i střední školy.
Půjčovny lešení
Největší síť půjčoven lešení v ČR za nejnižší ceny Novinky na váš e-mailChcete být pravidelně informováni o nových titulech odborné literatury? Zajímají Vás jen konkrétní oblasti? Přihlaste se k bezplatnému odběru našeho zpravodaje. Získáte kompletní přehled o novinkách v nabídce všech nakladatelství v ČR. Máte zájem o spolupráci?Portál centrumvzdelavani.cz je otevřeným projektem pro zprostředkování vzdělávacích akcí ze všech oborů z celé ČR. Pokud chcete, aby na tomto portálu byly prezentovány i vzdělávací akce z vaší nabídky, kontaktujte nás prosím na adrese info@i-servis.cz, nebo telefonicky na čísle 776 661 580. Novinky v obsahuJak připravovat reklamu 10.4.2007 Jak si otevřít dveře ke klientovi? 22.2.2007 Intuitivní marketing 16.1.2007 NejčtenějšíTELEMARKETING nejefektivnější komunikační nástroj s klientem 9.3.2007, přečteno 27243 x Brožura Jak vyplnit přihlášku na VŠ – zdarma 20.1.2008, přečteno 18739 x Chcete si zlepšit svoji paměť? 27.8.2006, přečteno 17919 x Jak v každé fázi obchodního jednání zaujmout zákazníka? 9.1.2007, přečteno 15066 x Novinky na váš e-mail 30.5.2004, přečteno 14716 x Chystáte se na přijímací zkoušky na VŠ? Uvažujete o přípravném kurzu? 17.12.2006, přečteno 12998 x Jak si otevřít dveře ke klientovi? 22.2.2007, přečteno 12595 x Intuitivní marketing 16.1.2007, přečteno 12021 x Svět informatiky kolem nás 7.12.2006, přečteno 11535 x Jak připravovat reklamu 10.4.2007, přečteno 11494 x |
![]() |