CENTRUM VZDĚLÁVÁNÍ CENTRUM VZDĚLÁVÁNÍ
CENTRUM VZDĚLÁVÁNÍ
Novinky Kurzy a školení Odborná literatura Košík 

.: Najdi text:

Portál provozuje:
i-servis.cz
redakční a publikační systémy

Sluneční 1400/1
747 14 Ludgeřovice

IČ: 70018111
DIČ: CZ6808140790
info@i-servis.cz


Zásilkový prodej literatury zajišťuje:
Ivo Bílek
Ludmilina 995/32
709 00 Ostrava-Mariánské Hory

IČ: 48790109
DIČ: CZ6305020315

tel: 603248004
tel: 596116491
de-bilek@de-bilek.cz
 
 
2016

Ekonomie, management

Základy marketingu a marketingové komunikace v sociálním podniku

autor: Petra Koudelková, vydal: Ekopress, červenec 2019, 150 stran

V současné době se v českém prostředí setkáváme s rostoucím významem sociálních podniků běžných na západních trzích. Tyto podniky se snaží působit tam, kde stát a sociální systém selhávají, a svojí speciální nabídkou pracovních míst dokážou nenásilnou inkluzí zapojit do společenského a ekonomického dění osoby, jež jsou na klasickém trhu práce znevýhodněné. Představují spektrum aktivit hrající v našem tržním systému velmi důležitou roli.

Nová a ojedinělá publikace si klade za cíl poskytnout čtenáři základní orientaci a prohloubení znalostí o problematice sociálního podnikání a marketingu, jehož sílu si málokdo uvědomuje.

Jeho cílem není přesvědčit lidi o koupi určité značky jogurtů nebo čajů, nýbrž změnit chování společnosti, změnit její názory a vnímání světa. Ten, komu se to daří, má v ruce neuvěřitelně silný nástroj. Proto je na místě opatrnost při tvorbě sociální reklamy, ale i kritické myšlení ze strany příjemce.

Dalším cílem knihy je pomoci měnit v naší společnosti hluboce zakořeněné negativní předsudky pramenící ze skutečnosti, že marketing může výrazným a zároveň pro ně nežádoucím způsobem ovlivňovat chování lidí. Tato negativní konotace může být korigována jen detailním poznáním podstaty a účelů marketingu i faktu, že jeho smyslem není vždy jen manipulace.

Publikace je určena odborné veřejnosti z řad sociálních podnikatelů, managementu malých a středních podniků. Určena je rovněž studentům managementu a marketingu pro doplnění uceleného přehledu o možnostech marketingu v sociálním podnikání, pracovníkům veřejné správy a státním i soukromým institucím.

Katalogové číslo: 9788087865507
Cena: 190,00 Kč včetně 10% DPH
Závazně objednávám na dobírku:  

Doporučujeme

Příprava na přijímací zkoušky Internetové kurzy, které Vás připraví na přijímací zkoušky na vysoké i střední školy.

Půjčovny lešení
Největší síť půjčoven lešení v ČR za nejnižší ceny

Studium v zahraničí
Studentský informační server Palice duté

Řešení TSP
Bezplatný e-mailový seminář - příprava na testy studijních předpokladů MU
Testy studijních předpokladů, diskuse o přijímačkách na MUNI v Brně

e-MATEMATIKA.cz
Nesnesitelně snadná matematika 

sponzoring.cz

Jediný český portál, kde můžete svůj projekt nabídnout sponzorům.
Studentský web
HyperStudent.cz

Novinky na váš e-mail

Chcete být pravidelně informováni o nových titulech odborné literatury? Zajímají Vás jen konkrétní oblasti? Přihlaste se k bezplatnému odběru našeho zpravodaje. Získáte kompletní přehled o novinkách v nabídce všech nakladatelství v ČR.

Máte zájem o spolupráci?

Portál centrumvzdelavani.cz je otevřeným projektem pro zprostředkování vzdělávacích akcí ze všech oborů z celé ČR.

Pokud chcete, aby na tomto portálu byly prezentovány i vzdělávací akce z vaší nabídky, kontaktujte nás prosím na adrese info@i-servis.cz, nebo telefonicky na čísle 776 661 580.

Novinky v obsahu

Nejčtenější

Chcete si zlepšit svoji paměť?
27.8.2006, přečteno 16834 x
Novinky na váš e-mail
30.5.2004, přečteno 13797 x
Jak si otevřít dveře ke klientovi?
22.2.2007, přečteno 11725 x
Intuitivní marketing
16.1.2007, přečteno 11139 x
Svět informatiky kolem nás
7.12.2006, přečteno 10635 x
Jak připravovat reklamu
10.4.2007, přečteno 10618 x
  Zaváháte někdy při účtování? Zvládáte neustálé změny? Bojíte se chyb? Potřebujete poradit?