CENTRUM VZDĚLÁVÁNÍ CENTRUM VZDĚLÁVÁNÍ
CENTRUM VZDĚLÁVÁNÍ
Novinky Kurzy a školení Odborná literatura Košík 

.: Najdi text:

Portál provozuje:
i-servis.cz
redakční a publikační systémy

Sluneční 1400/1
747 14 Ludgeřovice

IČ: 70018111
DIČ: CZ6808140790
info@i-servis.cz


Zásilkový prodej literatury zajišťuje:
Ivo Bílek
Ludmilina 995/32
709 00 Ostrava-Mariánské Hory

IČ: 48790109
DIČ: CZ6305020315

tel: 603248004
tel: 596116491
de-bilek@de-bilek.cz
 
 
2016

Ekonomie, management

Management kvality pro 21. století

autor: Jaroslav Nenadál a kol., vydal: Management Press, září 2018, 366 stran

Nejnovější publikace autorského kolektivu, tvořeného zkušenými pedagogy katedry managementu kvality VŠB-TU Ostrava je věnována soudobým koncepcím, přístupům, metodám a nástrojům rozvoje managementu kvality, směřujícího od pouhé kvality výrobků a služeb ke kvalitě a excelenci celých organizací. Reaguje tak na trendy, jež jsou z celosvětového hlediska nezpochybnitelné, avšak v našich podmínkách ne vždy přijímané a aktivně podporované. Třebaže v poměrně rozsáhlé třetí kapitole čtenář nalezne výklad všech známých a v praxi snad i úspěšně aplikovaných metod a nástrojů managementu kvality, je tato kapitola hlavně podpůrným textem k tomu, aby v jiných částech publikace mohly být představeny všechny současné přístupy kmanagementu kvality, jak vzhledem k aktuálním revizím norem ISO 9000, tak i k praktickému využívání modelů excelence. Jsou zdůrazňovány aspekty, související s rozvojem znalostí lidí, měřením výkonnosti procesů i celých organizací, plánováním a zlepšováním kvality a autoři rovněž nezapomínají na účinnou integraci systémů managementu vycházející kromě jiného i ze společenské odpovědnosti organizací a posuzování rizik i příležitostí. V rámci toho jsou pak prezentovány současné trendy a vazby managementu kvality na logistické a další podpůrné procesy a výhledy rozvoje managementu kvality v podmínkách Průmyslu 4.0. Snahou autorů je přimět čtenáře k zamyšlení nad tím, jak ještě zvýšit a zefektivnit úsilí ve všech typech organizací k zabezpečení jejich dlouhodobé úspěšnosti a poskytnout jim k tomu návody, o jejich účinnosti jsou tvůrci publikace hluboce přesvědčeni. A kdo by těmi čtenáři měl být? Především profesionálové v oboru managementu kvality, ať už se v organizacích nazývají jakkoli, ale také další skupiny manažerů, protože, jak už bylo řečeno v úvodu, dnes by nám všem mělo jít o kvalitu systémů řízení i o kvalitu celých organizací. Doufáme také, že se tato publikace stane významným zdrojem vědomostí pro studenty vysokých škol, zejména z oborů a programů technického a manažerského charakteru.

Katalogové číslo: 9788072615612
Cena: 499,00 Kč včetně 10% DPH
Závazně objednávám na dobírku:  

Doporučujeme

Příprava na přijímací zkoušky Internetové kurzy, které Vás připraví na přijímací zkoušky na vysoké i střední školy.

Půjčovny lešení
Největší síť půjčoven lešení v ČR za nejnižší ceny

Studium v zahraničí
Studentský informační server Palice duté

Řešení TSP
Bezplatný e-mailový seminář - příprava na testy studijních předpokladů MU
Testy studijních předpokladů, diskuse o přijímačkách na MUNI v Brně

e-MATEMATIKA.cz
Nesnesitelně snadná matematika 

sponzoring.cz

Jediný český portál, kde můžete svůj projekt nabídnout sponzorům.
Studentský web
HyperStudent.cz

Novinky na váš e-mail

Chcete být pravidelně informováni o nových titulech odborné literatury? Zajímají Vás jen konkrétní oblasti? Přihlaste se k bezplatnému odběru našeho zpravodaje. Získáte kompletní přehled o novinkách v nabídce všech nakladatelství v ČR.

Máte zájem o spolupráci?

Portál centrumvzdelavani.cz je otevřeným projektem pro zprostředkování vzdělávacích akcí ze všech oborů z celé ČR.

Pokud chcete, aby na tomto portálu byly prezentovány i vzdělávací akce z vaší nabídky, kontaktujte nás prosím na adrese info@i-servis.cz, nebo telefonicky na čísle 776 661 580.

Novinky v obsahu

Nejčtenější

Chcete si zlepšit svoji paměť?
27.8.2006, přečteno 16477 x
Novinky na váš e-mail
30.5.2004, přečteno 13552 x
Jak si otevřít dveře ke klientovi?
22.2.2007, přečteno 11431 x
Intuitivní marketing
16.1.2007, přečteno 10882 x
Jak připravovat reklamu
10.4.2007, přečteno 10359 x
Svět informatiky kolem nás
7.12.2006, přečteno 10358 x
  Zaváháte někdy při účtování? Zvládáte neustálé změny? Bojíte se chyb? Potřebujete poradit?