CENTRUM VZDĚLÁVÁNÍ CENTRUM VZDĚLÁVÁNÍ
CENTRUM VZDĚLÁVÁNÍ
Novinky Kurzy a školení Odborná literatura Košík 

.: Najdi text:

Portál provozuje:
i-servis.cz
redakční a publikační systémy

Sluneční 1400/1
747 14 Ludgeřovice

IČ: 70018111
DIČ: CZ6808140790
info@i-servis.cz


Zásilkový prodej literatury zajišťuje:
Ivo Bílek
Ludmilina 995/32
709 00 Ostrava-Mariánské Hory

IČ: 48790109
DIČ: CZ6305020315

tel: 603248004
tel: 596116491
de-bilek@de-bilek.cz
 
 
2016

Ekonomie, management

Metody oceňování podniku pro pokročilé - Hlubší pohled na vybrané problémy (2. doplněné vydání)

autor: Miloš Mařík, kolektiv , vydal: Ekopress, září 2018, 552 stran

Ocenění podniku je syntézou podnikohospodářských oborů, ve které by se měly skloubit rozsáhlé poznatky podnikové ekonomiky, disciplín zaměřených na trh, daní a vlastních metod oceňování. Oceňování podniku je tedy svým způsobem královská disciplína a není jednoduché ji ovládnout skutečně do hloubky. Navíc se jedná o oblast, která se stále pohybuje vpřed, a není mnoho ekonomických témat, kterým bylo ve světě věnováno tolik publikací, jako právě oceňování podniku.

Druhé vydání knihy volně navazující na knihu „Metody oceňování podniku“ (Ekopress 4/2011) , ale text je psán tak, aby byl pro čtenáře, který má alespoň základní představu o oceňování, pochopitelný i sám o sobě.

Jádrem publikace je hlubší pohled na výnosové metody. Proto jsou sem zařazena vysvětlení několika základních variant metody DCF včetně podrobnějšího rozboru tématu zatím u nás přehlíženého, a tím je tzv. pokračující hodnota. Autoři se vrací k metodě ekonomické přidané hodnoty a rozebírají některé problémy s ní spojené. Za jedno z hlavních témat je pak možno považovat analýzu vlivu zadlužení podniku na jeho hodnotu a na způsoby stanovení struktury kapitálu při ocenění podniku. Je zde ukázáno, že struktura kapitálu vyjádřená v tržních hodnotách je klíčovým bodem pro dosažení shody výsledků jednotlivých výnosových metod. Rozsáhlejší pasáž je pak věnována komplexnímu rozboru vztahů mezi hlavními výnosovými metodami, kterými jsou různé varianty metody DCF, metoda EVA a také metoda kapitalizovaných čistých výnosů, která je u nás poměrně často používána, bohužel ale nesprávně.

Značnou pozornost autoři věnují i metodám odhadu diskontní míry včetně základních principů, na kterých by měl být tento odhad postaven. Poslední části knihy jsou věnovány oceňování specifických typů podniků, tedy oceňování koncernů a podniků s omezenou perspektivou. Samostatná kapitola se pak zabývá dalšímu prohloubení záležitosti, která činí v našich podmínkách značné problémy, a tou jsou diskonty a prémie při oceňování podniku.

Katalogové číslo: 9788087865422
Cena: 640,00 Kč včetně 10% DPH
Závazně objednávám na dobírku:  

Doporučujeme

Příprava na přijímací zkoušky Internetové kurzy, které Vás připraví na přijímací zkoušky na vysoké i střední školy.

Půjčovny lešení
Největší síť půjčoven lešení v ČR za nejnižší ceny

Studium v zahraničí
Studentský informační server Palice duté

Řešení TSP
Bezplatný e-mailový seminář - příprava na testy studijních předpokladů MU
Testy studijních předpokladů, diskuse o přijímačkách na MUNI v Brně

e-MATEMATIKA.cz
Nesnesitelně snadná matematika 

sponzoring.cz

Jediný český portál, kde můžete svůj projekt nabídnout sponzorům.
Studentský web
HyperStudent.cz

Novinky na váš e-mail

Chcete být pravidelně informováni o nových titulech odborné literatury? Zajímají Vás jen konkrétní oblasti? Přihlaste se k bezplatnému odběru našeho zpravodaje. Získáte kompletní přehled o novinkách v nabídce všech nakladatelství v ČR.

Máte zájem o spolupráci?

Portál centrumvzdelavani.cz je otevřeným projektem pro zprostředkování vzdělávacích akcí ze všech oborů z celé ČR.

Pokud chcete, aby na tomto portálu byly prezentovány i vzdělávací akce z vaší nabídky, kontaktujte nás prosím na adrese info@i-servis.cz, nebo telefonicky na čísle 776 661 580.

Novinky v obsahu

Nejčtenější

Chcete si zlepšit svoji paměť?
27.8.2006, přečteno 16477 x
Novinky na váš e-mail
30.5.2004, přečteno 13552 x
Jak si otevřít dveře ke klientovi?
22.2.2007, přečteno 11431 x
Intuitivní marketing
16.1.2007, přečteno 10882 x
Jak připravovat reklamu
10.4.2007, přečteno 10359 x
Svět informatiky kolem nás
7.12.2006, přečteno 10358 x
  Zaváháte někdy při účtování? Zvládáte neustálé změny? Bojíte se chyb? Potřebujete poradit?